Klantenservice

KLANTENSERVICE
Bel: 050 - 3061014 of 06 - 130124 83
(maandag t/m zaterdag 09:00 - 18:00 uur)

VERZENDKOSTEN
Voor alle bestellingen betaalt u € 4,95 verzendkosten. Verzendkosten zijn inclusief btw. Bestellingen boven € 35,- worden gratis verzonden.
 
VERZENDKOSTEN BUITENLAND

Verzendkosten buiten Nederland vanaf € 9,95. De werkelijke verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht van uw bestelling. Verzendkosten zijn inclusief btw
 
LEVERTIJDEN
Musketonhaken.nl probeert uw bestelling binnen 2 werkdagen bij u te bezorgen. Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 3-10 werkdagen geleverd.
 
BESTELLING ZELF AFHALEN
Het is mogelijk uw bestelling zelf af te halen in Sauwerd. Zodra uw bestelling voor u klaarstaat nemen wij telefonisch of via de mail contact met u op voor een afspraak.

BETAALMETHODEN
Musketonhaken.nl kent 2 mogelijkheden voor het afrekenen van uw bestelling:

iDEAL
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL.
 
VOORUITBETALEN
U kunt het totaalbedrag overmaken naar IBAN nr. NL20ABNA0606246029 / BIC/SWIFT: ABNANL2A, t.n.v.: Seasons
Let op: vergeet niet uw ordernummer te vermelden bij de betaling!

ANNULEREN & RETOURNEREN
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos. Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Karabijnhaken.nl reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).
 
RETOURNEREN/AFKOELPERIODE
Consumenten hebben een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn gepersonaliseerde producten/maatwerk. Het product kan alleen ongebruikt en indien mogelijk in de originele, verpakking geretourneerd worden.
 
Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. Seasons zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.

Retouradres:
Seasons v.o.f.
Stationsstraat 48,
9771 AG SAUWERD

Retouradres:
V.O.F. Seasons
Stationsstraat 48,
9771 AG SAUWERD - See more at: http://www.karabijnhaken.nl/klantenservice-page/#sthash.HZ1Q8afz.dpuf 

Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

Wij adviseren om bij retournering te kiezen voor de pakketpost van PostNL. Voor verzending van een pakket tot 10 kg (met Track & Trace) betaalt u dan € 6,75

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Seasons heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.
Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.

Retouradres:
V.O.F. Seasons
Stationsstraat 48,
9771 AG SAUWERD - See more at: http://www.karabijnhaken.nl/klantenservice-page/#sthash.HZ1Q8afz.dpuf

KLACHTEN
Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Stichting Webshop Keurmerk
Musketonhaken.nl is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Hiermee onderschrijven wij de Keurmerk-Code. In geval van een geschil kunt u terecht bij de Geschillencommissie Webshop.